jag är din

så skön och onödig dag! började dagen med sovmorgon till 10.40
kom till skolan träffade alice och elin och gjorde lite på vårt arbete
sen lunch, och så vidare till frisk huset vid rese på studiebesök där
vi fick prova på akupunktur, fick en nål rakt i huvet hihi..och sen
massage efter det, så skööönt! o så nån avslappnings grejer, så klart
kunde jag inte sitta still :P blir så rastlös! sen en runda och köpa
lite grejor och sen bussen hem och nu sitter jag här, ska ta mig något
att äta och så blire plugg för min del. ska satsa på att bli klar! så ska
jag läsa lite ur körkortsboken med, hade tänkt dra till körskolan men
är för hungrig för det och tålamodet då är inte det bäääästa!! ;)









Kommentarer
Postat av: Madde

Snygga jeans :)

2011-11-17 @ 19:18:56
URL: http://maddepadden.blogspot.com
Postat av: malin

sure, ger du mig födelsedags present + julklapp isf? ;)

2011-11-17 @ 19:23:20
URL: http://nilssonmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0