It's been long enough don't know why I'm still holding on

såååjaaa , nu är nästan packningen klar! men har väl glömt något som vanligt..
något utav det viktigaste brukar det ju vara också..vet ifan vad jag ska packa för
kläder eftersom de e fest osånt..´hittar inget o ha! men får ta va som finns :)
det mesta har löst sig ikväll med annat också, och jag är frisk! min fot som jävlas
nu bara. men ska gå o fixa de sista sen blire tv o sängen. åker tidigt imorgon bitti.
får se om det blir någon mer uppdatering i helgen. annars kommer ja igen på söndag
eller måndag. pusss gonatt ha det bra i sverige ;)


var och övningskörde förut också, åkte o handla på coop i berga ;) o jag kör som en kung, som vanligt :)


hahah, pratade med amanda förut om 118 800, man kan ju smsa dom o få svar..
såna dummisar...ja o amanda fick samma svar...så dåliga! kunde ju läst hennes
sms istället för o slösa massa pengar på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0