halleluljaaaa

baby can i hold you tonight ?

tjena, sitter här o gör väl inte så mycket, musik oså, tänkt plugga lite :)
annars har jag bara vart i skolan, började med folkhälsa prov, gick väl
lite som det ville..för kort tid + att läraren hade med saker vi ej pluggat på
men får väl godkänt ialf :D sen har jag bara chillat igenom skolan, stack till
stan med elin och alice efteråt, hitta endel ja vill ha! får se om jag kanske fixar
de inköpen imorgon på tomtenatta!! :) sen blev det körskolan o fixa lite och göra
några tester o så bussen hem direkt och nu sitter jag här. gör inte så mycket.
ae men ska ta något o äta sen plugga om min hjärna tillåter det! ;p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0