fyfan, aldrig mer..

just nu vill jag bara sjunka under jorden, mår verkligen skiiit! fattar inte
hur det kunde bli såhär men ae usch, no more alkohoool for me...
min lördag har spenderats på toan, soffan och sängen..längre än så har
jag inte kommit. tvinga lillebrorsan att gå till macken o köpa cola åt mig 
för fyfan, så dåligt ja mådde/mår och jag mår fortfarande dåligt det är det sjuka..
och så har de vart snälla och slavat lite för mig idag, va jju dödad.
men de skulle ju retas o hålla på , men sånt får man ta
bakis och skakis...fast jag hade ju kul igår det är ju huvudsaken, sen får
man ju ta konsekvenserna dan efter , och nån måste hata mig för såhär
dåligt har ja nog aldrig mått! menmen...som man bäddar får man ligga.
igår kom iallafall erika och hämta mig, åkte hem till henne och förfesta.
sen fick vi skjuts in till stan och träffade masssor! hade en sån grymt kul
kväll. var meningen att jag skulle ta det lugnt ikv, men raka motsatsen blev
det! hahaha..kom hem skit sent pga vi inte fick ut erikas jackjävel från
garderoben..hon tappade brickan..men han visste att det var henne så vad
var problemet med att ge jackan!? :o fick stå där och vänta tills de stängde
så fick vi den haha..aja..sen hem direkt och sova och vaknade imorse och
mådde skit! toan, jag är glad att du finns för såna här dagar :)
nu väntar jag på att mamma ska komma hem och göra klart maten.
har jju inte kunat äta så mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0