elektropop


min låt för gårkvällllen!



tjeeennnna! jag och erika kom inte längre än till mc donalds igår kväll;)
men tog oss runt i ryd efter det faktiskt, lite promenad skadar väl inte
o lite motion ;) sen hem igen och dööö typ. låg i sängen och lekte med
våra mobiler och snackade o dog av garv typ... ;) tills vi började ut och
promenerade igen för att möta amanda vid gårn ;) gick runt lite och
spionerade ;) näääädå hahaha. no one will know :*
sen hem till amanda och köra skipbo och dricka te , mysigt :)

nu sitter jag här med min tjocka katt i knät och myser .
han låg i min säng och rullade sig och helt plötsligt hör jag
en smäll..då har han rullat så han ramlade ner hahaha, tjockis!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha söta Nisse då :P

2011-11-01 @ 13:30:31
URL: http://maddepadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0