dont hold you breath

sitter här och sjunger typ. finns inte så mycket mer att göra. men ska
väl börja göra mig iordning inför kvällen tror jag vetni ;) erika kommer
och hämtar mig senare vid 7-halv8  typ så drar vi vidare till henne o
förar lite, eller kanske till marie. får se vilket det blir! blir utgång senare
iallafalll :D

igår/inatt vare myspys här hemma hos mig , min fina kom hit o sov här
vi låg och kollade beck filmer o sånt inatt. han somnade dock..hahah
så fick ligga och kolla för mig själv ett tag. vaknade av att vi hade gäster
här hemma idag, lena milly maria isabelle och oliver, trevligt :)) sen kollade
vi på  mer beck. o nu så har han åkt hem. nää nu måste jag börja fixa mig.
kommer ju sitta sista sekunden och dampa annars över att jag inte börjat(a)
så dags att börja gör iordning sig i tid hahaha. iallafall börja lite smått.
ciaaao :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0