cause nothing else compares to the moments that we shared

hejhej, söndag idag..sista dagen på lovet.. :( känns väl inte sådär jätte bra..
nu är det bara o längta vidare till jullovet då. men ska väl gå snabbt hoppas jag
idag har det vart en såndär familjedag typ. vart hemma och sen åkte vi till
boxholm till mats föräldrar som inte var hemma haha..så åkte hem igen, stannade
i mjölby och handlade lite. och sen hemåt igen. och jag övningskörde såklart dit och
hem igen. kör som en kung :) nu har mami och dom gått iväg till mats syster på andra
sidan skogen. men kände att jag inte orkade promenera och hamna typ i matkoma förut efter maten.. :p
ska väl snart ta en dusch och chilla ikväll bara. måste sova tidigt om jag ska kunna ta
mig upp imorgon..inte lätt efter en veckas sovmorgonar :D

igår var jag och elin bara ute och promenerade i ryd skit länge och snackade med sötisen, allt
kommer bli bra!  ♥♥ hamnade på mc ett tag och sen hem till mig o körde några omgångar kortspel;)
sen drog hon hem och jag gick o la mig o kolla på tv, fick ett samtal av en ledsen vän så gick ut
på gården och pratade med henne! <3

och sen en lite jobbig grej...nu har jag sett klart alla avsnitt av one tree hill...väntar på att säsong 9
ska komma ut nu!!!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0