all i ever wanted

låg och kolla film igår, sen blev det ändrade planer så tog bussen till min fina
och sov där, myste, åt och spela kort :) alltid lika mysigt. somnade rätt sent
och vaknade med musik i rummet imorse, låg och lyssna en stund innan jag gick
upp för att göra mig iordning och ta bussen till skolan. träffa ismaeel på bussen
så vi gick tillsammans till ljunkan, och träffa jonte. o sen vare bara att köra på
iv valet. mina händer är helt döda efter allt vi gjorde, brände mig med.. :o sen
har dagen bara rullat på som vanligt. en lång och jobbig dag. satt och somnade
sista lektionen...inte kul att gå från 8.10 till 16.10...man dör ju nästan. ialf hann
precis hem efter skolan sen kom elin o hennes mamma förbi mig o hämta mig så
åkte o lämna henne. sen stack jag och elin vidare till hennes farmor och hälsa på
lite och åt glass o sånt. och nu sitter vi hemma hos mig, ska spela lite kort..hoppas
elin blandat nu när jag skrivit ;) amanda kommer förbi senare också!
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0