vanlig onsdag

heeeeeeeeeeeeeeej :)

idag har jag vart i skolan som vanligt, blev lite försenad
för alla här hemma försov sig haha, bra va ;)
nä men åkte iaf till skolan o jobbade på .
har bara tagit det lugnt idag, skolan känns jävligt soft nu.
men så undrar jag, lara vart tog min massage vägen? :O
och eftersom elin dampar om jag inte skriver något om
henne idag så får ja väl göra det , lilla lilla elin :D
hon är så fin så, underbara vännen, finns ingen som henne ;)

juste, igår upptäckte jag en sak jag har inte speciellt många
timmar kvar på gratis spotify :( mitt liv förstörs utan spotify :o
men tur att man har världens bästa bror så sa han att ja får lyssna
på hans spotify :) underbara unge :D
"jo men du kan ta min, ja har ändå skrivit ner alla låtar" HAHAHAHAH 

tänkte gå o göra något att äta nu, är skit hungirg. någon frivillig som kan göra mat till mig ?

btw. invigde mina nya skor idag, eller nya o nya. dom har legat i min garderob
i typ 2 månader hahaha...mina älskade svarta skor e sönder också :(





gjorde en grej på elins mobil så man kan göra sig jävligt fet i ansiktet . snygg lara blev va ? hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0