jag gick förbi dig på stan, såg ut som du var glad

hej på er alla :) slutade skolan kl 4. har vart en hel lugn dag i skolan men att gå så länge är sjukt jobbigt ! men nu är det inte långt kvar till sommarlovet. träffade erika lite efter skolan, hon kom till min skola och vänta på mig, fick se hennes tandställning på underkäken som hon satte dig idag. sen stack vi runt på stan o sen hemåt åt varsitt håll.. träffade en kompis på bussen, länge sen man träffa honom :) satt o snacka o shit. sen fick ja order från mamma att fixa mat till dom kommer hem, hon skulle på möte och så snäll dotter som jag är ställde jag upp, så nu har vi ätit precis. första gången jag kokar potatis och den blev perfekt :D 


fikat vi åt igår, mums smarrrrrigt :) kladdkaka, grädda, glasstårta, persikor :)




snyggt brännmärke jag fick i lördags va ;)


åt en ny sort risifrutti som hade smaken päron :o konsig men den funkade =)


halv dålig bild men lägger ju aldrig ut några på mig själv kännes det som


varför kan jag inte bara ta och glömma dig , hur blir jag hel igen efter du tog sönder mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0