waiting on the other side baby

hejhej, sitter här en fredagsnatt för mig själv faktiskt. sitter och lyssnar på musik o tänker lite
ska snart lägga mig i sängen o kolla om de finns något bra på tv :)
ikväll har jag bara vart med amanda och erika, vi har chillat bara o snackat massor .
bosatte oss på mc donalds ett tag, först ska den ena äta, sen den andra osv :P
gick iaf vidare hem till mig och bara chillade galet, nu har de båda dragit hem och jag sitter som sagt
här helt ensam, helt kolsvart i lägenheten, alla sover så nu vågar ja inte lämna rummet :D
felicia är här också nu över helgen , sötnosen :) så har pratat en hel del med henne med, hon sa att
hon hade ätit 5...6 st stora vofflor., sötnosen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0