Acting so damn mysterious

idag har det vart en jävligt skön dag, började dagen med sovmorgon till halv 10
då vare redovisning som stog på schemat, några i klassen skulle redovisa och sen
kolla vi på film, män som hatar kvinnor , då kom erika till min skola o väntade på
oss o så gick vi o åt :) sen gjorde vi inte så mycket, slutade typ då men stack o
tog godis o kolla lite på allas projekt i aulan, hade ngt som hette projekt torg :p
sen slutade vi, klockan va väl typ halv 1 eller något då drog vi till stan jag erika och elin
och kollade runt, har hittat ett par skor ja vill ha, och så fick jag med mig 2 par shorts hem :D
träffade joel också o tog det lugnt , elin stack hem senare och ja följde med erika o solade.
sen gick vi till rese och tog varsin buss hem :'D nu sitter jag här och kollade igenom lite
kläder som jag ska göra mig av med. ska strax gå och äta också :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0