underbara dag

hejhejhej :D
fyfan vilken härlig dag det har vart idag, finaste vädret och allt.
har bara chillat i solen hela dagen, eller då jag kunnat ehehe ;)
men hade iaf sovmorgon sen när jag kommer till skolan är lektionen
inställd så jag elin och malin gick till stan o kolla runt lite, hittade som
vanligt massa saker jag vill ha när jag inte har pengar med mig :(
efter skolan gick jag o elin och mötte erika, eller hon kom till min
skola sen gick vi vidare till stan där elin tog sin buss, jag och erika
stack och sola o sen tog vi bussen hemåt mot mig . fyfan alltså bussarna
är helt sick hur sjukt varma dom är nu när det är så varmt ute!
ska snart gå ut lite i sköna vädret :D



lite stora skor , eller ?


elin hitta sin egna bekväma bänk att sitta på :D


hahaha fyfan altså, maten va sjukt jävla äcklig.
vem fan har "korvburgare" ist för hamburgare  :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0