this pain is just to real..

tjeeeeeeeeeena
fyfan vädret kan ju inte bli mer än underbart :)
hade sovmorgon till halv 10 imorse, men hade bara en halv lektion på
hela dagen :p så det var jävligt skönt kan jag lova er, på de två
första lektionerna stack vi bara till fontänen och chillade typ, kollade
runt och fick prova olika grejor, en av de roligaste grejerna på
jävligt länge var att vi fick testa att sitta i en bil som rullar runt och
hamnar på taket och så ska man ta sig ut, hahah fyfan alltså en
upplevelse vet ni ;) testa såklart med fillan och elin heheh..
kommer bilder och film på det sen! 

och så cyklade vi tandemcykel med, gjorde en hel del grejor :D
men var inte där båda timmarna utan det var mer fri tid och man
gick o gjorde det man ville sen kunde vi dra oss. så jag elin och elin sandell
gick och tog godis och väsker med grejer i överallt, mums-
sen stack vi till stan o sen käka i skolan ;) pasta sallad in my heart!♥
sen vare bara en lektion som vi hade i 20 min typ med Malla då man
fick göra klart en grej om man inte hade gjort klart det. och nu sitter
jag hemma eftersom jag är så duktig :D ska börja packa snart och
göra mig iordning sen kommer elin hit och så kommer Lena och hämtar
oss så åker vi hem till dom och är barnvakt åt maja och milly  ikväll/inatt.- pusss

lilla maja fyllde 4 år igår också, grattis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0