ojsan, redan måndag

hejhej, kom på att jag icke bloggat idag :p låg som vanligt och kollade
på big brother igår och såg att gurkan åkte ut :( känner på mig att bb
kommer suga rejält nu alltså. sen sov jag min skönhetssömn

men men dagen var som alla andra idag, vaknade och stack till skolan
sen har jag inte gjort så mycket. stack till stan med elin och alice efter
skolan, elin stack på möte så jag och alice chillade runt lite, sen stack hon
med och jag vart helt lonely och elin va rätt så seg så ja åkte hem och
så kom hon hem till mig senare, vi har bara pluggat typ. hon drog hem vi
8. nu har jag precis duschat och ska se big brother. gonatt på er alla söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0