nattinlägg..

tjaaa, kom nyss hem ifrån sahar, ska gå och lägga mig nu är svin trött! :|
men iaf, erika kom till mig tidigare idag, senare kom elin och vi bara chillade
och drack te framför big brother avsnittet från idag , det börjar hända sjuka
grejor och bli tråkigt också för den delen.. :)  tog det bara allmänt lugnt
en fredag som idag. de stack vid 1 ungefär och då gick jag till mc där sahar hassan
och sharbel väntade på mig, åt och sånt dära. senare rulla vi vidare mot sahar
för att röka vattenpipa o softa! efter ett tag stack de så de va bara jag och sahar
kvar, snackade massor. babe! ♥ men nu är det iaf dags att lägga sig för mig.. orkar
knappt hålla ögonen öppna är svin trött..så godnatt people..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0