lite valborg, paaaaaaaarty

fyfan vilken kväll det var igår alltså. började kvällen hemma
hos evelina med massa folk typ erika amanda nellie chrille
elin malin jonte aubin joel maria och urrri o så va eves bror här
med hans vänner :) satt ute på baksidan tills det börja bli kallt
haha jävligt roligt hade vi iallafall. satt ute och sjöng lite till
låtar en kille spela på gitarr , sjukt duktig va han.
dunka musik, körde jag har aldrig o massa grejor.

senare tog vi bussen mot stan allihoppa, hamnade på mcdonalds
och där hände en liten grej. kan säga att jag och nellie skämde ut oss rejält.
men det va inte vårt fel hahahah..säger bara, cykla aldrig på fyllan!:p
senare drog jag till lascala där erika joel malin och elin väntade på mig.
chillade där nere med trevligt folk, tror fan jag träffade alla man kan träffa
sjukt mycket folk ute. körde all in hela kvällen hahah.
åkte hem vid halv 3 tror jag, sov över hos en kompis. och fyfan alltså
mådde inte direkt bra så däckade direkt när vi kom hem
vaknade imorse av ett antal missade samtal av mamma, hade glömt
säga att jag sov borta så hon va lite orolig hehehe..
mådde inte direkt så jätte bra när jag vaknade, bakis som fan "/
deet är verkligen den värsta känslan, att vakna upp as bakis o mår skit :p
åkte hem runt halv 4 typ. och nu sitter jag hos eve, va hemma en snabbis och
lämna mina grejor och åt. nu ska jag gå och hjälpa eve lite.

hörs senare, och då kommer bilder från kvällen.  finns typ 100 st.
och lovar att inte ens hälften är bra hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0