listen to your brothers words, he's right

igår var jag som sagt med sahar, va hemma hos henne och chillade och glodde på matchen :) och så åt vi massa gott som chips o dipp osånt gött. kolla lite film som gick på tv efter matchen och sen gick vi ut till 68an där aiman hämta oss med bil :) åkte mot mc där vi träffa på saman rafi och danne, de va ute o fira att barca vann haha..sen drog jag och sahar hemåt. chillade hemma lite tills jag stack hem till en kompis och va barnvakt åt en liten gullunge:) inte sovit ett dugg inatt, max 2 timmar...värsta natten på sjukt länge... listen to your brother! innan ja stack hem åt ja frukost oså. och nu sitter jag här, ska prata med världens bästa elin snart, vi har ett uppdrag att utföra imorgon! ♥ 


you make me fall in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0