i've tried so hard to tell myself that you're gone

jahopp, inte skrivit något idag heller. men det kommer det kommer o ja kommer :D
igår kom som sagt lena och hämta mig och elin, åkte och köpte lite gott till kvällen åt
mig och elin sen vidare till spökhuset! jag skojar inte, jag och elin höll på att skita på
oss från att de vuxna drog och vi var kvar med barnen, vi våga inte röra oss från rummen
men iallafall, vi hade det bra förutom all spök skräck, mörker och stora hus, jag överdriver inte
huset är as stort med 4:a våningar. och tänk er själva då..jag och elin med två små barn 4 år och 1 år.
Maja 4åringen gick och la sig rätt tidigt efter lite kvällsmat osånt, men Milly 1 åringen var
vaken nästan lika länge som oss haha...vi åt kvällsmat, mums pizzzza! sen tv tittande
med chips, tårta och cola! o läggdags.. hon kröp snabbt till mig i soffan från att ha suttit med elin, la
sig i min famn och somnade den gullisen :* låg kvar o mös med henne ett tag i soffan.
sen vare dags för big brother på tv också o då la vi henne i sin säng. och då var jag o elin skapligt rädda!
vågade inte röra oss en meter! kollade på tv ett tag till sen sprang vi in o la oss i rummet :D

vaknade imorse av klockan som ringde, gick o åt frulle sen skjutsa lena oss till idrotten i tannefors.
chillade där o sen till skolan för psykologi där några redovisa och sen lunch o msk i 30 min då
det också va redovisningar. sen sluta jag !=) då tog ja o felicia bilen till ikano o kika runt lite, när vi
åkte dit blev det världens oväder i 5 min kanske haha..spöregn, storm, hagel osv... :D
men aa efter regn kommer solsken! fick med mig ett par leggings hem iaf. behövliggt.
nu sitter jag här och chillar med mat och musik. ciao! idag är det fredag!

Kommentarer
Postat av: lena

men gullisar, det är inga spöken här, inte ett enda =) lovar =)

2011-05-28 @ 19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0