I GOT MY ANGEL NOOOOW!

hej på er :) igår blev det inte att kolla igenom uppgiften som jag trodde, jag sov ett tag istället :)
elin kom hit vid halv 9 och hämta sitt busskort som hon glömt i min väska, efter det va det bara
att sova vidare fram till 22.00 då jag kolla på big brother som vanligt, det är en vana vet ni!
sen kolla lite på NCIS och sova efter det..

hade sovmorgon idag, skönt förfan! känner att den här veckan har vart väldigt slapp i skolan, skönt!
så idag har vi bara chillat som vanligt, slutade vid 20 i 2 och stack hem o kolla igenom uppgiften i
medicinsk grundkurs idag istället, strök under lite fakta oså, börjar väl i helgen lr ngt sånt :)
nu ska jag bara chilla tänkte jag, är svin trött men vet inte varför :o aja ikv är det bb som vanligt.
menmen, får se vad jag gör med livet ikväll. hörde också att ja uppdaterar dåligt haha, orkar inte och vet ej va ja ska skriva om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0