hola chicas y chicos!

nu är erika några tänder fattigare haha...tandlösa erika ;) nejdå , men de har ju sina anledningar♥ följde ju somsagt med henne till tandläkaren eftersom hon ska få tandställning var hon tvungen att fixa lite sådär sista minuten hah..sen skjutsa dom hem mig efteråt, efter att hon fått lida ett tag (a) och har inte gjort alls mycket, ska väl snart in i duschen nu och sen blire att bara ta det lugnt tills big brother börjar :)

just det! jag lärde mig göra en "fisk fläta" idag, jag kunde redan på första försöket bäst är jag! :D








stackars erika plågas av dom jävlarna :D



älskade låt alltså, spelas om o om igen i mina högtalare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0