helgen bara rullar iväg...

låg ute på baksidan o bara tog det lugnt igår innan elin kom till mig.
sen gick vi vidare hem till sahar o va med lite folk, de va kul :D
senare mot kvällen stack de och vi gick till mc o åt lite o så träffa
vi aiman ali saman dylan o sharbel ;) vi hade en lite trevligsyn där inne
på mcdonalds, vi borde bli spioner jag sahar och elin hahaha!
elin stack hem vid 2, och ja o sahar va ute och gick i ryd o snackade!♥
sen hem o kolla på tv och sova, skönt!!

idag gick jag direkt ut i solen och åt frukost o bara tog det lugnt på baksidan
med familjen. en perfekt söndag. min syssling o hennes barn kom förbi också
o stannade ett tag, fikade o låg i solen allihoppa ;) nu har dom åkt hem o vi
ska ut o åka lite, åka till net on net o lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0