gårdagen.

godmorgon ;)
idag mår jag faktiskt bra, blev en lugn kväll för mig. till skillnad från erika hahah.. <3
hände väl inte speciellt mycket igår, ingenting jag behöver ta här hehe.. :)
träffade iaf b.la. issa, va med henne ett tag o bara tog det lugnt. o så träffa jag en saknad albin med!
men kvällen sluta med taxi hem iallafall så det var skönt !
blev att lägga sig direkt och sova, eller kollade lite på tv också va inte så trött..
men hungrig så jag höll på att dö, mig är inte roligt att va med när ja e hungrig.. :) i promise

såg att det var fint väder ute, så ska nog gå ut och lägga mig ett tag innan solen försvinner :D

och nej, ja såg inte ut sådär i håret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0