friluftsdag + bästa vädret!

vilken underbar dag, vädret gör ju allt så jävla sjukt bra!
var en jävla tur att det va friluftsdag idag så man kan sitta
ute och glo ist för o sitta inne o ha lektioner. elin kom till mig
imorse och sen tog vi cyklarna till valla där alla andra i skolan
var. alla 2:or och 3:or skulle orientera, utan malin skulle jag och
elin aldrig klarat av att hitta en enda kontroll hahah!
jävla ettorna behövde inte göra det....
menmen, efter det vare dags för några aktiviteter man fick välja
mellan så vi valde en slapp o roliga, Boule tror jag det hette :)
jag va verkligen bäst på det;) enligt läraren va ja underbar hahah..
efter det vare lunch, pasta sallad! och chill ute på gräset i solen
har brännt mig lagom mycket på axlarna kan jag säga, fin bränna
av bh- bandet och linnet...eller inte! hahahah. sen vare dags att rulla
vidare med alla mot fotbollsplanen vid universitetet där det var fotbolls
turnering. satt o kolla på alla där och där var det sjukt jävla varmt alltså...
malin tog sig en runda på cykel o åkte o köpte vatten åt mig, hanna, felicia
sofia, elin, gabriella och sig själv på mc donalds =) så vi överlevde iallafall!
nu stack vi hem, var bara final kvar o ingen orka se om man ändå kunde
dra hem. så nu sitter jag här, tänkte ta en dusch, är dööö varm!
senare om 2 timmar typ är det utvecklingssamtal med, men de går väl bra ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0