fly baby fly

oj oj dåligt av mig, inte skrivit något idag :D men har inte hänt
något speciellt, har bara vart i skolan som vanligt..hade sovmorgon idag
med så det va skönt. sen har vi bara dött typ ? gör verkligen ingenting
i skolan haha..gick på stan ett tag o hitta ett par jätte söta skor som snart e mina!
efter skolan åkte jag med felicia hem till henne, åt lite o sen
tog vi våra arslen mot gymmet o pumpaaa ;) men stackarn fick näsblod som
vägrade sluta hahahah, såg ut som blod bad tillslut :p
sen drog ja mig hemåt, och har inte gjort speciellt mycket  .
ska väl snart duscha och förbereda mig inför big brother ikväll :D
och så har vi jävla paddling imorgon på idrotten, kommer döda den som knuffar
i mig , lovar...kommer dra ner den i vattnet o dränka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0