..

du är i mina tankar hela tiden, det är för dig mitt hjärta bankar
utan dig är det inte samma atmosfär ,för varje sekund som går slår mitt hjärta för dig
det var äkta kärlek när vi sågs första gången .jag glömmer aldrig det vackra jag såg i dina ögon
du har ett hjärta som är fullt med kärlek ,din doft som jag aldrig kommer glömma
men för mig äre bara å fortsätta drömma..
jag älskar dig men att älska den rätta kan svida ibland
men jag glömmer inte när vi gick hand i hand, utan dig faller allting isär
jag fattar inte själv hur jag ska klara av det här ,du är vacker som alla stjärnor på himlen
jag kollar upp å får tillbaka våra minnen ..den första kyssen, den va underbar
det var först då jag förstod att det var allvar ...du gör mig ledsen, och jag sjunker ner
i ord är det inte mycket jag kan förklara finns ingen som dig även om jag börjar leta
det känns som jag är bunden du är ett drömbud som jag drömmer om på natten
jag har nått botten, du är för vacker för att beskriva i ord ,för mig är du speciell på alla möjliga sätt
att hitta en som dig är inte lätt. kärleken den kommer och kärleken den går
men kärleken mellan oss lämnar djupa spår.......
du är som en stjärna som fallit från ovan , lika mycket värd som.. guds gåva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0