drömmarna sa : " det är du.. "

igår stack jag och elin hem till sahar och chillade, snackade massor :D
hahaha herregud alltså vilken händelse sahar! i can't breath!!!
menmen, efter att vi tjockat oss lagom mycket gick vi ut lite, träffade
aiman som skulle med oss till statoil, men istället för att möta honom
hamnade vi i parken med alla människor som var där ;) sen efter 100
år gick vi till statoil hah. aiman rulla vidare mot stan och vi gick till mc donalds
och helt plötsligt dyker Rodney från Big brother upp där, gissa om jag smälte!♥
han va fan snygg i verkligheten den jäveln ;p alla vi dog för en lite stund =)
sen gick vi vidare, elin tog bussen hem och ja o sahar va kvar ute och snackade
massor, sen skildes vi åt vid 68:an ;) hem o kolla datan o sova blev det för min del

idag vaknade jag vid 11-12 någon gång, har inte gjort speciellt mycket idag.
har kollat på Bigbrother avsnittet som jag missade i fredags, undra vem som
åker ikväll, alla är ju nominerade utom martin :o
ska väl ta tag i plugget snart känner jag, ska skriva om blindtarmen o de blir inte
så svårt eftersom de inte finns speciellt mycket att skriva hehehe =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0