då va det fredag

kännt som om det är fredag hela veckan :p  men fyfan vad skönt med helg!!
idag på idrotten höll jag på att dö, fyfan alltså vi körde idioten o massa skit.
men det var faktiskt kul för en gångs skull på idrotten fan.
senare har vi inte gjort mkt, hade inte psykologi så vi va o åt istället och sen
hade jag elin och malin redovisning om judendomen, det gick awesome! :)'
sen dra oss vidare till iv valet där jag gjorde det sista så nu är jag klar och sista
iv valet är på måndag, men eftersom ja e så duktig o är klar så är ja ledig, naaaajs!
nu sitter jag iaf hemma, har precis ätit och senare ikväll ska jag umgås med erika och amanda :*


När folk sårar dig om och om igen, så ska du tänka på dem som om de vore sandpapper.
De kanske river ditt hjärta och skadar dig lite, men till slut har du blivit polerad och len, och de har blivit värdelösa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0