åh kommer bli så trååååkigt!

shit alltså, kollade precis på big brother avsnittet från igår eftersom jag missade det.
måste bara säga att det kommer suga rejält nästa vecka och veckan där på tror jag.
så jävla fult av martin sara och peter o aldrig rösta på varandra, kommer bli så sjukt
tråkigt att kolla på det tillslut, är redan helt ointresserad av programmet.
såg att chrille och gurkan är nominerade nu, dåligt dåligt...spelar egentligen ingen roll
om vem av dom som vinner nu på söndag och stannar kvar för den som stannar kvar
kommer troligtvis åka ut nästa söndag...bajs tråkigt kommer det bliiii får psykooos!
alla roliga och bra människor har verkligen åkt som, katerina sonja och rodney ...
man borde på något sett se till så att martin sara och peter MÅSTE nominera varandra.

aja nog om det, har mest chillat idag typ kollat på film, såg forever strong tror jag den heter
den va jävligt bra, värdig att se :) sen har jag vart ute på baksidan bara, hoppas studdsmatta
med oskar felicia och linus, kuligt där :) nu är mami ,mats och oskar iväg och köper kina mat, mums!

lite från igår ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0