today is the day

stack aldrig hemt till evelina förut. hon och amanda kom till mig istället, vi gjorde inte alls mycket. tog det lugnt till kl 18.00 för då skulle ja va barnvakt åt felicia, gick så bra så, hon va snäll :) vi gick även ut en snabbis, stack till mc med amanda. sen när vi kom in o jag skulle ta av felicia jackan o allt sa hon "oooo..dina kinder är jätte kalla alesanda" och höll om dom lite.  haha så söt hon är tjejen :) sen gjorde vi inte så mycket, tog det lugnt bara, hon kollade på lite barnprogram och smsa med sina låtsas mobiler :) sen när det va dags att sova o jag tog på henne pjamas sa hon "jag älskar dig" och pussa mig på pannan och munnen, sötis! jag eve och amanda stack och mötte sahar efter ett tag, vi följde eve hem sen va vi andra ute och pratade lite. men nu är jag iaf hemma, har duschat o lite sånt. ska snart lägga mig i sängen o vila o sånt tills jag somnar. har så sjukt ont i magen, mår typ illa :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0