sleeep tight

sitter här med handduk på huvuvet, har duschat o sånt där som vanligt, mina kvällsrutiner :) sista jag gör på hela kvällen är att duscha, de e nice ;) heheh. dagen spenderades med elin och erika, vi chillade o sånt där , ja o erika åkte helt i onödan till expert för datajäveln kmr imorgon ..snacka om otur med en dag  :p sen åkte vi och hämtade elin o sen hem till mig o chillade sen vidare till 68an :) chillade runt lite och sen plockade vi upp sahar o bara tog det lugnt. åkte runt lite..sen släppte erika av mig och sahar hos mig o de andra åkte vidare :) så satt ute på min parkering med sahar och snackade ett tag, åh den jäveln drar till turkiet imorgon :o dumma dej, will miss u ♥ men nu är det sovdags för mig om ja ska ta mig upp imorgon faktiskt, måste sova...sover inte så bra längre ..;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0