yeyyy fredag

nyduschad :) jobbat idag som vanligt, kom dit tidigare idag för mamma skjutsa mig :) fick gå hem tidigare idag med så åkte till stan för att gå till Nordea banken och fixa så min lön kommer in på Swedbank istället ;p sen gick jag mot mc donalds för att möta upp Sarah Jeff Felicia Tindra och Sarah's mamma , skulle möta upp dom för att ta med mig Felicia hem hit till hennes pappa :) shit vad varmt det va då, trodde jag skulle svimma i värmen. efter ett tag gick jag och felicia hand i hand mot bussen, men den kom aldrig ;o fick vänta typ 30 min?! så vi gick runt lite på stan en stund och sen kollade på vattnet ( ni vet hästen ) på stora torget :) sen kom äntligen bussen efter 100 år och hon var så duktig och satt still hela tiden :'D väl hemma har vi väl inte gjort så mycket, spelat biljard och målat hennes naglar på händer och fötter röda som hon ville:) linus är hemma nu så dom är ute på baksidan lite och hoppar studsmatta . erika är här också, lite senare drar vi till expert och sen hem till henne och käkar god mat och sen vet jag inte riktigt än :p



"jag är en duktig tjej" sa fillllan när hon spela biljard :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0