one step at a time

blev inte så mycket bloggande igår och idag, har haft fullt upp ;) vid halv 9 hämtade elin och erika upp mig, sen drog vi vidare mot ekholmen där det var fest , träffade massor nya människor. hade det faktiskt jätte roligt där, blev en hel del dricka men det var kul :D efter några timmar bestämde jag elin och erika oss för att ta EN cykel till Hjulsbro till oscar, tänk er 3 onyktra på en enda cykel, gick väl inte någe vidare direkt :p men som tur var mötte oscar oss med en till cykel så då kom vi ialf fram :'D var där och chillade , träffade andreas och massa andra . sen tillbaka mot ekholmen o träffa de andra folket för att senare ta en taxi in mot stan, sen vidare till skäggetorp på "efterfest" med några, folket gick in o chillade medans ja va o snacka med en kompis i telefon :) sen vid halv 4 ungefär kom erikas mami och hämtade oss, sen hem o sova diiiirrrekt ;)  

vaknade idag o mådde inte så speciellt bra om man säger så, och så var det sjukt varmt i mitt rum så gick ut o la mig i soffan o kollade på dirty dancing , somna enstund tills elin ringde och väckte mig :) sen kom mamma och mats hem så då vare att göra iodning sig lite, äta och dra vidare hem till syrrans pojkväns mamma :) satt och snackade och fikade massa gott , de har nog den finaste lägenheten ja sett  ;p sen fick jag skjuts till en kompis där jag bara chillade typ :) och nu sitter jag hemma hos mig med elin som precis kom hit . ska lägga in lite bilder från igår och sen blire att se dirty dancing 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0