du var så mycket, du var allt för mig

sitter här, vaknade för ett tag sen o gör inte alls mycket, hade skit svårt för att sova inatt men antar att de har sina anledningar. igår åkte jag o syrran o hämtade mamma o dom på flygplatsen, shit asså brownie :p dom va as bruna..as blek jämfört med dom fan..vädret var kaos när vi åkte dit, man såg verkligen inte vägen typ, spööregnade verkligen! men ialf sen när vi väntat på dom ett tag åkte vi hemåt, hähh mamma hade med sig en parfym som ja tjatat om, en onepiece och björnborg trosor till mig :)) sen efter det åkte jag till stan för o träffa elin, sen gick vi runt där lite en stund. tur att vädret hade bättrat sig. sen promenerade vi en stund o kom till berga o träffa lite folk. blev väl inte direkt som man väntat sig om man säger så . problemas problemas säger ja bara..men finns folk till allt antar ja ? ialf vandra runt lite o sen plocka några vänner upp oss med bil så fick vi skjuts hem till mig, sen sov elin här :) vakna upp utan henne för hon skulle till jobbet så nu sitter ja här i min ensamhet. 

kan inte tro på verkligheten, det får inte va över





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0