vill inte mer

nu väntar ännu en lång och ensam natt då..inte kul :( men lite om min dag då, har väl inte hänt ngt som inte brukar hända mer än att ja bara har otur om o om igen med saker...elin know's what i mean ... ;p  mådde inte så bra, ont i huvet o hela kroppen o så my lovely heart.....skulle hängt med sahar o gjort lite grejor men mådde icke bra som sagt.. så elin kom förbi här hemma hos mig o va med mig ett par timmar , hon åkte hem för inte så länge sen. vi bakade osånt , du får mig ialf o le gummsan ♥ nu blir det ett par one three hill avsnitt för att dra ut på tiden lite, vill inte va ensam :/ , oså ska ja nog försöka vakna ganska så skapligt imorgon o stor städa här hemma, snäll dotter mammis har va? tänkte göra fint o så till de kommer hem från turkiet :)) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0