everytime i see you in my dreams

blev en rejäl städning av rummet, dammade o damsög o massa sånt ;p mats mamma kom på besök en liten stund. sen efter hon stack drog jag mamma mats och oskar iväg på oskars fotbollsträning i lambohov. vi släppte av mamma och oskar sen va ja o mats ute och övningskörde ;D det gick as bra idag! så jävla glad alltså, bara gleeed fram :D ialf, va ute o körde i mer än 1 timma hehe (a) sen åkte vi o hämtade mamma o oskar på fotbollsträningen, stog o kollade på en stund också, lillebror blev säkert stolt över mig för ja kollade hehe (a') hoppas hoppas . när jag kom hem satt erika och elin på min gård ;o haha..de väntade så fint på mig ;) så vi chillade hos mig o åt lite sen drog vi till jimmy för o hälsa på kattungarna , aww så söta!  sen drog vi runt lite överallt o bara åkte, de va chill o nu är jag hemma :D ska försöka sova tidigare än vanligt faktiskt ikväll. gonatt sweetttiiies

på fredag blire partttyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0