thinkin about us, what we gonna be?

godmorgon alllihoppa :) vart vaken ett tag nu, ätit frukost o lite sånt .
vaknade vid 8 imorse av att en jävla idiot klippte gräset utanför mitt
fönster typ..kunde knappt somna om,ett mirakel att det gick ;) lät fan
som att nån va igång med maskinjäveln i mitt rum ;s jordbävning..
vaknade för ungefär 1 timma sen eller något. nu ska jag bara chilla
o göra mig iordning lite sen skjutsar mamma mig till körskolan sen , får
vi se hur det går där, hoppas det inte är mycket trafik ute !! *peppar peppar*
ikväll blir det fest i ekholmen, taggggga :D synd att lille elin inte kan
följa med bara... :( men aopp det blir jag erika och sahar som drar dit ialf...
nu har jag lite annat att göra än att bry mig om alllllllt.  :))

hörde inatt från en kompis som sa att arez is back in ryd! han bara försvann för några år sen..
vill höra berättelsen vafään :p aee men kul att han är tbx =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0