the scars of your love, remind you of us.

god kväll på er finisar :) tidigare idag kom amanda till mig när ja låg o såg en as bra film
minns inte va den hette men hann inte se klart den, somnade....men så äre när man går
upp tidigt ;) senare stack vi till centrum o tjocka oss ..gick o köpte massa godis i hemköp
o satte oss ute o myste lite. sen kom erika o elin på sina cyklar där, race vet ni ;) nedå..
men vi har typ chillat oss igenom hela kvällen, var hemma hos mig och körde ett spel, fyfan
vad kul det var alltså ;d  "med andra ord" , sen ut o chillzza i ryd bara. kommer endel videor
hahah, fyfan kul man kan ha alltså..men såklart ska jag filma åt fel håll så man får nackspärr när
man ser dom, men ni står ut, i know ;) haha..   nu är det läggdax för mig känner jag om ja ska
ta mig upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0