tänker..

dagen/kvällen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, la mig i sängen o kollade på film tills jag somnade en stund, vaknade av att erika ringde mig o va utanför med bilen skulle med henne till expert och hämta ut hennes dator , blev lite problem där men det löste sig o hon fick hem den :'D skulle träffat en person men blev icke så...åkte hem till erika för att invänta tiden lite, åt god mat oså. chillade bara och sen skjutsa hon hem mig, vart hemma ett tag nu duschat o lite sånt. ska lägga mig i sängen strax o se klart filmen ja börja på tidigare idag "welcome to the jungle" gonatt på er, imorgon väntar jobb! bara den här och nästa vecka kvar sen e ja fri som en fågel:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0