sluta upp med dina lögner, u cant lie to me :)

godkväll eller nåt ? idag har jag bara chillat mig genom dagen, så skönt. vart hemma fram till kvar över 6 då hela familjen dvs. mamma mats oskar jag linus och felicia drog oss mot lambohov för fotboll och grillning med oskars fotbollslag + föräldrar. det var en sån dag då barnen körde fotboll mot föräldrar oså :') det var soft oså grillning oså på det, kan inte bli bättre :)elin va o hälsa en snabbis också.  sen skjutsa linus mig till berga hem till dla där sheheen va också, mina änglar ♥  var där och bara snacka skit typ, sen till coop o handla lite gott o laga mat sen :'D duktiga cheyer. ae det är väl typ min dag, skulle sovit där men smarthead alexandra pettersson glömde linsvätska o sånt shit...=( så fick bli att dra sig hemåt heheh..


when you lose something you can't replace .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0