no more walkin round with my head down

på körskolan igår gick det riktigt bra faktiskt, gick så bra att vi faktiskt glömde bort tiden, fick lite extra tid där :) nästa gång kör vi på tisdag, ska bli nice, men bilarna är riktigt konstiga :p men ja lärde mig ..växelspaken o det såg lite mongo ut haha :p oså börja det såklart åska o spöregna när ja skulle köra, underbart ! :)

menmen, sen hem o göra iordning mig , sen kom sahar hit o så skjutsa syrran o david oss till ekholmen där vi mötte upp erika . sen vidare till festen med alla  =) hade en awesome kväll faktiskt, de e så det ska va :) lärde mig nått öl spel...men fan va man kan fuska hahaha ;D dog några gånger efter att vissa åt pyttipanna...usch...men ja gick o gömde mig o kom tillbaka efter tag . hahahah juste, fyfan...sahar o ja skrämde ihjäl andreas så han tappa all öl ner för trappen o höll på att ramla ner själv, fyfan alltså gick inte så bra att andas :'D men efter en helkvälls festande hämtade erikas mamma oss oså blev det hem o sova, fyfan så skönt det var att bara sluta ögonen och somna ;)

nu har jag inte gjort alls mkt idag, mår toppen ..och har ätit mammas goda hemmagjorda körsbärskräm, mums :) ska dra o ta lite till hehehe..vaknade förut av att felicia o dom var ute på baksidan sen hör man felicia ropa "pappa du är en fjolla" hahahha gullis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0