if happiness was easy to get would sadness not exist

helt jävla slut i kroppen, jobbat hela dagen..börjar med nedräkning 2 dagar kvar :D
har inte gjort speciellt mycket på jobbet idag, bakat typ ? sen kollat på tv haha...finns
inte direkt så mycket att göra , men det är soft :) nu har jag bara suttit här o dött sen
jag kom hem, orkar inte röra mig. vill bara sooova :p mina ben viker sig säkert om jag
ställer mig upp  (a') vill bara ligga o kolla film men då somnar jag säkert, får se helt enkelt.
elin kommer hit senare får se vad vi hittar på, gissar på en chillkväll inne bara. det är inte så
fint väder idag heller..kallt... :( men skönt att de e skit väder när jag jobbar, o så ska det va varmt sen när jag slutat , *peppar peppar ta i trä*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0