how sweet it is

är så sjukt seg och trött idag, vet dock inte varför för drack inget igår tog det bara lugnt ;o
ialf ja stack till evelinas fest igår där det var massor folk, chillade för de mesta bara så det
va chilllz, tills det blev lite kaos . var där ett tag, men drog hemåt senare, eller vi drog hem
till amanda o chillade, jag amanda sahar jonte elin och erika. hade det faktiskt rätt så trevligt
hände väl inte så mycket mer under kvällen om man säger så. bara en chill kväll för min del :)
kunde inte sova heller, hade jävla kramp i benen..får jätte ont i lederna också när det är kallt ute.. :(

har bara legat i sängen sen jag vaknade, felicia sötisen är här nu i en vecka!:D hon kom in hit o sa att det var mat förut så det är enda gången jag vart uppe från sängen :p gullungen är så härlig, sa en massa härliga saker förut, man kan inget annat än att skratta åt det lilla charmtrollet :)) kanske dags att gå upp o duscha o göra sig iordning ? eller ? vet inte om jag orkar men måste....peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0