everyday im shufffffeling

hamnade på mc igår innan jag o elin drog vidare till skäggetorp där erika satt och väntade på oss :) vi chillade bara där, tog oss några glas o bara tog det lugnt. åt chokladbollar och spela kort ;d en riktig skön kväll! blev väl inte riktigt som tänkt men nästan  ;) men hade ialf kul med mina finisar. erika stack en stund före oss för att do little buisness så ja o elin följde henne sen cykla vi lite i sk o sen vidare tillbaka till hennes farmors lägenhet för lite nattmat! as gött vare men elin klanta till sig som vanligt. hann precis bli klara o tänkte " ae men vi lägger oss en stund.." hann ligga 30 sek sen ringer erika o vi drog o mötte henne o sen drog vi mot ryd. in o lägga sig direkt i sängen blev det o snacka med den finaste i telefon o de andra drog hem :'D 

nu sitter jag här ialf. har vart vaken i 1 timma eller så, vaknade av att de här hemma hade gjort "lyx frukost" som ja kallar't med smoothie o allt serverat :) ska packa lite nu sen kommer erika o dom o hämtar mig så drar vi till hennes land! kommer hem imorgon...jävla jobb som förstör allt. men ska bli kul, hennes kusiner från danmark ska komma också så de blir awesome! :p nu måste jag skynda mig lite. men ha det bra :) bilder från igårkväll kommer upp imorgon lr nått för mongoelin inte har skickat :D

Kommentarer
Postat av: elin

i'll miss you, (er) vet inte vad det heter (a) hahahaha <3

2011-07-09 @ 13:15:27
URL: http://eliinallvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0