baby you're a firework!

dåligt ...dåligt ,väldigt dåligt...har blivit sjukt dålig på att uppdatera ;o men så är det när det är så fint väder, tro inte att jag sitter inne vid datorn då, plus jag har inte tid heller och är aldrig hemma om dagarna typ :p  så är det! 

iaf idag har jag jobbat as usual..var en vanlig dag, varmt och så..kvavt som faaan! men jag överlevde iallafall. och att jag alltid ska somna på min rast jag har på 30 min, och klarar knappt att vakna sen när jag börjar igen, duktig chey ;) elin kom till mitt jobb när jag slutat för att cykla med mig hem till mig en stund o chilla o hämta lite grejor, sen tog vi våra racer cyklar mot skäggetorp hem till hennes farmor som förövrigt inte var hemma, så ff!! hahaha..ae men emil var där och väntade på oss, eftersom att vi hade nykeln ;) väl där softade vi bara, jag lärde elin att baka rulltårta..eller drömtårta som det heter när det är choklad =) åh så gjorde vi chokladbollar, mums så gott det var..men kändes i magen senare kan jag lova...fööör mycket var det verkligen, lite maffigt med allt..erika kom också dit o gjorde oss sällskap, den grisen! :D ja o erika gick o la oss en stund..måste fan sova om jag ska orka kvällen ;o under tiden gick elin runt och städa lite stackarn haha..vaknade av att erika också va uppe o far! så blev att försöka vakna till liv själv, lyckades efter 100 år. måste bara säga att vi är helt jävla sjuka i huvudet hahahah! mer orkar jag inte ta upp..polis o tjuv...ae det säger fan allt :p hade så jävla tråkigt o alla var så trötta så vi bara flumma runt där. sen drog vi oss hemåt och det var nog den roligaste cykelfärden på väldigt länge, bara skrattade o tönta oss hela vägen..orkade inte ens trampa på cykeln :p nu har jag vart hemma ett bra tag, kom hem tidigare än alla andra kvällar..har hunnit ta en lång dusch o allt. så skönt! snart blir det sängen för mig, är så sjukt trött...=/






rulltårtan såg finare ut irl, ser helt mongooo ut på bild ju! :s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0