you make my heart go tingalingaling

sitter hemma efter en soft dag i skolan, ganska så onödig  :P fyfan vad trött jag var
igårkväll, låg med datorn i sängen o kollade "på smällen" o kände att ögonen började
gå i kors :p så hann se klart på filmen sen la ja mig o somna typ. vaknade imorse flera
gånger, hade sovmorgon så åkte in senare o träffa alice o elin så gjorde vi lite med vårt
PA och så lunch..äckligt...o sen såg vi en så sjukt bra film på sista lektionen, var meninge
att vi bara skulle slappa, så vi såg "the help" ohhhh så underbar film, ska fixa den o se
klart den hemma tänkte jag. rekomenderar den verkligen! efter skolan mötte jag upp eve
och amanda, gick runt lite. hämta ut mina linser o så hitta jag en sak jag önskar mig i 
julklapp, måste ha den! :D ae nu ska jag ta mig något att äta innan jag dör av hunger. puss


youre my african king baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0