svaren på frågorna

var går du i skolan?:) 
birgittaskolan, omvårdnadsprogramet

vem är din bebi?
min favorit pojke, svårt att gissa ;)?


hur ofta har du sex????
om du inte har det ofta kan du gärna ringa mig ;)

haha vilken fråga! hemlis

sminkar du dig i skolan? 
inte i skolan, men hemma innan jag åker.

hur gammal är du? 
18

vilka bloggar läser du? 
endast mina vänners , en hel del :)

har du något husdjur? 
2 söta katter


vad för dator har du? 
öhmm..vet inte, en bärbar HP ialf

har du gjort din egna design? 
yes, jag tog en vanlig o gjorde om den bara. använde som bas bara 

dina bästisar? 
de som jag umgås med!

har du mycket märkeskläder? 
nää, jag nöjer mig med favoritaffärerna bikbok, gina, h&m, cubus osv.

favoriträtt?  
kinamat eller pasta måste det nog bli . mc donalds är inte heller helt fel, och min kycklingrulle! 

favorit dryck? 
cola, enkelt

favorit bok?
en blomma i afrikas öken

favorit djur?
inget speciellt, men tar katter eftersom jag har 2 st

favorit film?
finns för MÅNGA , men en av de bästa är nog Taken.

gillar du twilight-sagorna?
inte läst nån bok eller sett nån film

har du sett den nya breaking dawn filmen?
nej det har jag inte.

favorit färg
rosa, vit , svart

har du några syskon?
en storasyster och en lillebror

vad jobbar dina föräldrar med?
mamma jobbar som busschaffuör, skolbuss, färdtjänst osv.

din största önskan?
ett bra liv , och att drömmar faller in.

har/hade du en pojkvän?
hade :)

Vad gör du när du inte bloggar?
allt alla andra gör antar jag? är med vänner, sover, inget speciellt.

Vad fick dig att börja blogga?
vet faktiskt inte, det va så länge sen nu. men tyckte det va kul.
varför är amanda carlsson så jävlaaa bra och snygg för?
jaa du amanda, mycket bra fråga min pärla :) kanske kan ha med o göra att du umgås med mig!

Oskuld? Om inte, hur många har du bängat
its not your business baby

vad åt du idag?
kött och potatisgratäng (igår)

vilken skola går du på?
birgittaskolan

har du några husdjur?
två katter, världens finaste

är du på g med någon just nu? ;)
vet inte vart vi svävar nånstans, o vad man kallar det.  men nåt sånt :)

brunetter eller blondiner ?
beror på vad man passar som, tar brunett för jag är det då ;)

silikoner eller naturliga bröst?
naturliga helt klart, men trivs man med sillisar så äre inga problem med det.

hur ofta brukar du pulla?
hahahaha!, aldrig

vad gillar du mest på din kropp ?
vet inte, allting tror jag :) vad tycker ni?

Vad är en perfekt kille för dig?
det rätta, som behandlar dig bra, är snäll, ser bra ut osv (a)

Vilken människa hade du önskat få vara avundsjuk på dig å erkänna att du är bättre än honom/henne och varför ?
hahah, ingen speciell, ALLA för alla som snackar så mkt är det :)

Vad är det fulaste du kan ha på dig just idag?
kärring kläder.

Om du är på bio och dina snacks har tagit slut, hur hade du snott din dejts snacks utan att han tagit illa upp :) ?
bara tagit ;p vilken dejt skulle bry sig heheh.

har du fått din mens?
men ja

när fick du din mens?
long time ago

har du syskon?
storasyster, lillebror

är du helt svensk?
japp! många som inte tror det.

vad heter din mamma?
marita

Favo märke på kläder?
hmm. vet inte.

Favo märke på smink?
lumene,isadora.. har så mycket olika så vet inte riktigt.

Vad har du påå dig just nu?
jeans, linne, tröja

Berätta något pinsamt som har hänt.
händer för mycket sånt i livet, nästan varje dag .

Det senaste du skrattade åt?
amanda och evelina inatt på mc donalds helt klart, underbara tjejer!

brukar du använda string?
ohhhja

har du några dildosar? isåfall hur många????
jag äger inga såna.

ger du lätt eller är du en svår guzzelago??
svår helt klart, jag har min bebi :)

har du ett bra sexliv?
private

varför har du inte körkort? du är väl 18??
jag ska ta det snart snart snart. ska bara ha orken och försöka förstå mig på teorin.

tror de är dig jag brukar se på berga bussen, du går av vid majelden? vad gör du där så sent på kvällarna ibland? du bor väl inte där? du bor väl i ryd om jag inte minns fel?
haha jasså ? jag bor i ryd helt rätt och jag åker till berga för o träffa min bebi och ibland vänner.

varför äru så mycket snyggare än mig?jag är ju bara en äcklig slyna :/
jag vet inte, liver är hårt!! ja e en prinsessa helt enkelt.

vad har du för politiskt åsikt?
va hahah..socialdemokraterna?

sha snygging! ;P vill du ses någon gång på en blogg fika? hihi kram
klart, call me!

gillar du små eller stora bröst?
det som passar in på äns kropp. stora e hot, små e söta gulliga

vem är det som fixar ditt hår?
det är så sjukt fint ^^
måste vara en duktig fröken :)
min underbara vän evelina  ;) javisst är hon duktig.


fått endel andra frågor också på andra inlägg som ja kan svara på !:)

uppps din prins?? vem är den lyckliga??
det är sånt som ni får märka senare.

åhh är det han du var tillsammans med innan?
kanske, kanske inte. vem vet! ;)

på G??
jag vet inte

vem kallar du för bebi och som sover hos dig:S
min bebi helt enkelt

är det assan du är tillsammans med?:D
jag är inte tillsammans med någon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0