söndag

igår låg jag och myste i sängen hela dagen med film typ ända tills amanda o eve snacka med mig om fest ;) javviiistt drar vi iväg på fest hem till danyar då vet ni :D det va väl en soft kväll, träffade massa saknade vänner och pratade med en så nu är saker lösta :) o så en del andra folk!  hade huvudvärk största delen av kvällen så det var ju lite jobbigt :p menmen, haha endel var ju däckade! sötiii. sen tog vi bussen hem sent med shwana o baban :D va helt död så somnade på bussen hehehe . shufffellling sen träffade vi sahar i stan så vi gick mot domkyrkan där aleks hämtade oss med bil, sköönt istället för o vänta på bussen i kylan som var igår! :P

idag måste jag göra lite plugg...jävla svenska uppgifter vi får hela tiden.. :(


Go on now go walk out the door, just turn around now 'cause you're not welcome anymore

Kommentarer
Postat av: ove

hur har din dag varit? du ser toppen ut!

ha en bra dag .

2011-12-20 @ 14:53:42
Postat av: alexandra

den har varit toppen , sista dagen i skolan imorgon och kan inte vara mer lycklig . och så har jag min prins med. detsamma ;)

2011-12-20 @ 17:46:31
URL: http://alllleexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0