söndag, tredje advent

såjaa, nu är jag duschad o sånt efter en lång dag i ullared med sarah och felicia!
åkte in till stan igår o mötte sarah o fanny, stack vidare o solade med dom ! hehe
sen hem till felicia, chilla o kolla lite klipp på datan o sova tidigt för o vakna tidigt idag!
åkte vid halv 6 imorse och så vidare ti ullared! resan tog fan längre tid än de brukar
kändes det som, vi kom ju aldrig fram :D menmen efter mååånga timmars springande
där så fick jag med mig en hel del hem :D tror inte jag glömde något, men de skickar
ja på min lista till elin isf  ;) hehe...hade iallafall en underbar dag med sarah o felicia ♥
nu äre beck på tv;n så ska se lite. pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0