Sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enough to break them down.

hallllå där! ska lägga mig i sängen strax men tänkte skriva här lite först. har precis duschat.
så ska ta o föna håret nu lite innan ja lägger mig tänkte jag :p idag har jag spenderat dagen
med sahar, så saknad! de var så länge sen jag träffa den tjejen! vi möttes ialf o sen tog vi
bussen in mot stan o kika runt lite. hittade ingenting som vanligt. men sen satte vi oss o käka
lite hehe ;) sen hem till henne o äta tårta o sånt där.  sen tog vi bussen till en vän ! :D
hade en liten filmkväll kan man säga o så laga vi mat hahaha :D faaat sooo men de va gott!
somnade såklart till filmen..men som tur va vakna ja så vi hann med sista bussen !
stööör ihjäl mig på att busstiderna har ändrats...uschh...hatar östgötatrafiken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0